Nepřipojené počítače

Lis | 08 | 2012

Dobrý den, 

ve školní počítačové učebně máme nainstalovaný Vision 6.7.3.

Objevil se následující problém. Včera vše v pořádku fungovalo. Dnes, když jsem byl v počítačové učebně s dětmi, 5 počítačů se mi do učitelského Visionu nenačetlo a já nemohl počítače ovládat. Nepomohl ani restart počítačů.

Zkusil jsem tedy na klientských stanicích Vision přeinstalovat. Toto také nepomohlo. Při spuštění jednotlivých počítačů se na nich Vision prostě nezapne. Po kliknutí na ikonu Visionu v žákovských počítačích se však program spustí a k učitelskému počítači se připojí.

Prosím Vás tedy o radu, jak vyřešit tento problém. Zkoušel jsem dané počítače i vyřadit z virtuální učebny a znovu je přidat. Problém stále přetrvává.

 

Děkuji za rady

Adámek

stalo se mi to samé

Dobrý den, mě taky ze dne na den přestaly podobně nefungovat žákovské počítače v učebně.
Vision7 na učitelském pc běží. Zobrazuje však všechny připojené žákovské počítače pouze jako vypnuté.

Na žákovských stanicích to píše:  Vision klient - Odpojeno

Prosím o radu, jat tuto závadu odstranit. Děkuji. Pavel Papežík

zkusit upgrade

Stalo se mi to také, měl jsem verzi Visia 7,4cz na studentech i katedře, všude win7-64b. Reinstalace (oprava) nepomohla a pak jsem si všiml, že když chci na katedře jakkoliv manipulovat se studentskými počítači - např. propustit počítač ze skupiny - program na katedře selže. Takže jsem jej úplně odinstaloval přes ovládací panely vindows, restartoval komp, stáhl instalačku Vision 7,5cz, nainstaloval učitelský modul a vše mi funguje správně.

Jenom malý zádrhel, máme koupenou časově neomezenou licenci, ale verze 7,5 (licence fungovala od verze 6,7 do 7,4) toto číslo odmítá s velmi divnou hláškou "Licenční klíč není platný, protože neobsahuje platné informace o Upgrade Protection"

Od pana Podařila jsem obdržel odpoveď ohledně licencí, že problém je v neprodloužení produktové maintenance, kdy licence ve verzi 7.0 (tj. možnost instalovat do verze 7.41) tu je nadále, ale na ver. 7.5 bychom museli upgradovat. Více na
http://www.mastereye.cz/diskuse/produktova-maintenance-netop-produktu

Takže jsem zkusil stáhnout instalačku Vision 7,41cz, z katedry odinstalovat verzi 7,5 a instalovat 7,41. Po nutném restartu se studentská pc připojují.
 

Mám dvě teorie

1. automatické aktualisace windows něco poškodily a poradí si s tím až verze 7,41

2. ve Visiu 7,4x je někde chyba, kterou opraví instalace verze 7,5 a tato oprava přetrvá i po odinstalaci

  

Ing. Roman Procházka