Podpora

in

Podpora pro uživatele produktů Netop

Pracovníci společnosti Mastereye společně s jejich celosvětově působícími partnery se starají o vaše úspěchy. V případě jakéhokoliv problému nás neváhejte kontaktovat.

Postup

Pošlete nám žádost o podporu v podobě vyplněného souboru support_form (verze *.DOC, verze *.ZIP) nebo v jiné formě, ale s ekvivalentním obsahem. Případné screenshoty (chybová hlášen aj.) pošlete jako samostatné *.JPG (*.PNG, ...) soubory. Kontaktní e-mail je sales@mastereye.eu

FAQ báze

Můžete využívat, ale též aktivně spoluvytvářet FAQ bázi (frequently asked questions = často kladené otázky) na fóru MasterEye v češtině, nebo Netop Knowledge Base v angličtině.

Doporučení pro uživatele

  • Využívejte znalostní báze výrobce a naše fórum, viz výše.
  • Sledujte naše e-mailové zpravodaje. Pokud se registrujete na MasterEye za účelem stažení instalace, zaškrtněte políčko "souhlasím se zařazením do adresáře."
  • Sledujte aktuální produktové informace na těchto stránkách.
  • Instalujte nejnovětší verze produktů, které jsou k dispozici v rámci Vaší licence. Pokud si nejste jisti, jakou verzi máte, napište nám.
  • Pokud máte zajímavý nápad, nebo se Vám vlastními silami povedlo vyřešit nějaký problém, podělte se o to s ostatními uživateli. Pošlete nám Váš příspěvek do FAQ na e-mailovou adresu sales@mastereye.eu

Kam dál?